Novinka!Vyzkoušejte naši novou čokoládu Calbena!

Odstoupení od smlouvy

Mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

Spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Budeme však velmi rádi, když nám svůj důvod uvedete, protože nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a chceme své služby a výrobky stále zlepšovat. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v odstavci 5. našich obchodních podmínek. Pokud máte zboží zakoupené jako podnikatel nebo firma, vycházíme vstříc iv těchto situacích, o konkrétním případě rozhodneme vždy na základě posouzení výrobku.

Jak mám zboží vrátit?

Zboží můžete doručit:
• Osobně na naši prodejnu
• Poštou na adresu: Beneo, s.r.o. Hlavní 292, 925 925, Topoľnica. Ke zboží prosím přiložte průvodní dopis, ve kterém uveďte číslo nákupního dokladu a číslo bankovního účtu.

Mohu vrátit jakýkoliv druh zboží?

Jsou kategorie výrobků, u kterých nelze odstoupit nebo lze odstoupit pouze do určitého okamžiku. Příkladem může být čokoláda, která se po otevření nedá vrátit. Podrobný seznam zboží, při kterém nelze odstoupit od kupní smlouvy, naleznete v části 5. našich Obchodních podmínek.

Kdy dostanu zpět platbu?

Platby se snažíme vždy vrátit v co nejkratším termínu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy v případě, že nám bylo zboží vráceno.

Mám zboží vrátit is původním obalem?

Zboží se prosím snažte vracet vždy nejlepší ve stavu, v jakém jste ho probírali - úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a v originálním obalu. Spotřebitel totiž odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než bylo nutné vzhledem k jeho povaze a vlastnosti. Pokud obal již nemáte, odstoupit od smlouvy můžete i nadále, může tím však dojít ke snížení hodnoty zboží.

Ke zboží jsem dostal dárek, mám ho také vrátit?

Ano, pokud dojde k odstoupení od kupní smlouvy, ruší se tím i darovací smlouva a je třeba spolu se zbožím vrátit i získaný dárek.


Máte další otázky? Kontaktujte nás.

© 2010 – 2023 Beneo, s.r.o.